梅花胖

go hard or go home.

当詹一美开始吹桑大腿

不枉我粉菊苣这么多年!!

没名字的路人君:

一个男神吹另一个男神,真是无法想象的愉悦~





我粉了詹一美这么多年,居然才反应过来他也是枪迷_(:з」∠)_


【只知道他自己踢球,粉老家球队凯尔特人,而且他之前参加慈善赛跟穆鸟关系不错,所以根本没往枪迷上想啊。。。


James McAvoy最近跟蛋泥合演新片《弗兰肯斯坦》,为智利上映进行预热,参加了访谈,谈到足球,于是他开始大吹桑切斯。


链接


He's one of my favorite players at the moment.


他现在是我最喜欢的球员之一。


I am an Arsenal fan. So, yeah, he is fantastic.


我是个枪迷。是啊,他超棒的。


The level of commitment and energy is unbelievable. And you just love watching him. I absolutely enjoy the pleasure to watch. Even when he is off game, he's still... You respect him so much.


他的奉献精神、他的能量真的是超乎想象。你就是会爱上看他踢球。我真的很享受看他带来的愉悦感。就算他在场下,他依然让你不得不尊敬他。


I don't think it's just him. I think he came at a time when they needed to transform the way they played a little bit. But I think Arsene Wenger did that by putting Santi Cazorla in the middle, by making them a bit more industrious and making them more of a hard-working team. 


我觉得不光是他吧,他在球队需要改变踢球风格的时候加入了。不过我觉得主要是温格,把卡索拉移到中路,让队员们踢得更勤奋,让整支队伍更努力。


But definitely, he fits that bits massively. He is a leader in terms of work creative as well.


但可以肯定的是,他对此做出了巨大的贡献。在踢球的创造力方面他也是当之无愧的领袖。




【听译,有几个词没听清,跟西语原文机翻对照了一下应该没啥大错_(:з」∠)_】

评论

热度(26)